GAZİANTEP ŞUBE BAŞKANI MEHMET AKİF SARICA İL İSTİHDAM VE MESLEKİ EĞİTİM KURULU TOPLANTISINA KATILDI
Gaziantep Şube Başkanı Mehmet Akif Sarıca, 2026 yılı İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu 2. dönem toplantısına katıldı. Gerçekleştirilen toplantıda çalışma hayatı, istihdam politikaları ve mesleki eğitim süreçlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Kurumlar arası iş birliği ve üyelerimizin çalışma hayatına yönelik gelişmeler üzerine karşılıklı istişareler gerçekleştirildi.





